Kwiecień 19, 2014, 18:00:09 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: REGULAMIN FORUM
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 18   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jaka wódka na wesele???  (Przeczytany 115279 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
monia
złośliwy skorpionek :)
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Data ślubu: 04.06.2005
Wiadomości: 12250

Skąd:



WWW
« : Styczeń 09, 2005, 16:18:46 »

i dodam jeszcze ILE?Huh??

jak narazie mamy na oku
1) luksusową "szambelan"
2) siwuchę - to pomysł moich kolegów.... mówili,ze rewelacja...

jak liczycie ilośc wódki na weselu na parę?Huh?

jaką wódkę proponujecie???
Nowy
Zapisane

przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"
aniac
entuzjasta
******
Offline Offline

Wiadomości: 611

Skąd: Eindhoven(Holandia)



« Odpowiedz #1 : Styczeń 09, 2005, 16:36:49 »

my bralismy pod uwage SOBIESKA, dlatego ze w cenie (50gr drozej) byl sok hortexu, i BOLSa, mi jest w sumie obojetnie.
musimy sie za tym rozejrzec.

co do ilosci, planujemy 0,5l na pare (tyle zaplacimy z gory korkowego, ale w zapasie bedzie ok 20 butelek wiecej tak "na wszelik wypadek" a pozneij na poprawiny)
u nas bedzie tez piwo(60l), holenderscy goscie niby wodki nie pija, ale kto ich tam wie, moze wlasnie jak przyjada na polskie wesele bede chcieli ja pic, wiec musimy sie ubezpieczyc na kazda ewentualnosc. bedzie tez wino, ok 25-30 butelek (gosci bedzie ok 75-80, pol na pol polakow i holendrow prawdopodobnie)
Nowy
Zapisane

02.07.2005
davyjohn
entuzjasta
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 754

Skąd: Szczecin


« Odpowiedz #2 : Styczeń 09, 2005, 17:15:58 »

wczoraj przeglądałem ofertę w "Oberży Chłopskiej", tam na parę też mają przydzielone 1/2 litra i wydaje mi się że jest to minimum. Niektórzy Panowie na pewno sami wypiją po połówce na głowę... a co do marki to ja bym widział Bolsa albo Smirnoffa...
Nowy
Zapisane

monia
złośliwy skorpionek :)
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Data ślubu: 04.06.2005
Wiadomości: 12250

Skąd:



WWW
« Odpowiedz #3 : Styczeń 09, 2005, 17:33:39 »

właśnie... bols... wiele osób mi odradza...

u mnie też bedzie piwko na weselu i dużo winka dziadziusia...

dziadek piotr zrobił  w tym roku ... e zeszłym roku...kilkadziesiat litrów wina specjalnie na nasze wesele Smiley
Nowy
Zapisane

przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"
davyjohn
entuzjasta
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 754

Skąd: Szczecin


« Odpowiedz #4 : Styczeń 09, 2005, 19:02:03 »

no ja po serii wielu ciężkich testów doszedłem do wniosku że najlepiej się czuję po Bolsie i Smirnoffie  Cheesy
Nowy
Zapisane

malgosiadd
forumowicz
***
Offline Offline

Wiadomości: 201

Skąd: szczecin


« Odpowiedz #5 : Styczeń 09, 2005, 22:36:36 »

a my kupujemy na imprezki domowe Finlandie, ale na wesele to chyba by wyszlo troszke drogo
znajomi mowili ze na ich weselu bedzie Absolwent..nie wiem, nie pilam

u nas na pewno będą wina białe i czerwone, mysle ze po 10 szt
koniecznie min 2 balantyny i min 2 Gordony (whisky i gin to dla niektorych znajomych podstawa imprezy)
o piwie dotychczas nie pomyslałam  Rolling Eyes  trzeba bedzie rozważyć te kwestie:)

na wesele przewidujemy zakup 0,5 litra wodki na parę
Nowy
Zapisane

asiek
Chuck Norris
********
Offline Offline

Data ślubu: 14.08.2004
Wiadomości: 4157

Skąd: Szczecin



« Odpowiedz #6 : Styczeń 09, 2005, 22:45:39 »

Podobno liczy się ilość wódki tak, że dodaje się zawsze zapas 20% (zwłaszcza,jeśli przewidujemy poprawiny. Czyli jeśli setka ludzi, to butelek 120.

My nie mieliśmy luksusów z wódką, nie było bolsa ani smirnoffa, ani też rozrabiany spirytus (zbyt duże ryzyko).Niestety,duży koszt,a wódka,jak wódka.Każda wódka wypita w za dużych ilościach jest.... niewskazana  Cheesy i szkodliwa. Dobre alkohole i dodam - niedrogie poleca sklep polmos.
Nowy
Zapisane

monia
złośliwy skorpionek :)
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Data ślubu: 04.06.2005
Wiadomości: 12250

Skąd:



WWW
« Odpowiedz #7 : Styczeń 09, 2005, 22:53:01 »

własnie o polmosie szczecin myślałam... mam możliwość zakupu 140 butelek szambelana po 15,60zł...

u mnie sa takie zwyczaje że gośc na odchodne gorzałke dostaje Wink
Nowy
Zapisane

przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"
davyjohn
entuzjasta
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 754

Skąd: Szczecin


« Odpowiedz #8 : Styczeń 09, 2005, 23:27:44 »

no to ..  hyyp.. czuje sie.. hyyyp... zaproszony
Nowy
Zapisane

buleczka22
nowicjusz
*
Offline Offline

Wiadomości: 33

Skąd: Wrocław


« Odpowiedz #9 : Styczeń 14, 2005, 13:49:48 »

My liczyliśmy 0,5 l na głowe (poprawiny też robimy z wódką) noi oczywiście z 10 butelek na zapas. Mój dom rodzinny jest w małej miejscowości gdzie wszyscy sie znają i mam tam dużo znajomych więc spodziewam się dużo bram.
Nowy
Zapisane

bułeczka

didi
entuzjasta
******
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 627

Skąd: Szczecin



« Odpowiedz #10 : Styczeń 14, 2005, 14:15:45 »

My kupilismy Sobieskiego (do tego dostaliśmy soki) opłacało się wódka jest dobra a i soku się trochę nazbierało nie musieliśmy dokupowac na imprezę w domu, liczylismy po 0,5 l na głowę ale oprócz tego było piwo z beczki, różnego gatunku wina bo u nas towarzystwo mieszane i międzynarodowe a do tego nie wszyscy lubia wódkę więc "dla kazdego coś dobrego" Cheesy
Nowy
Zapisane

Bezwarunkowo kocham tylko zwierzeta bo ludzie czasami mnie wkurzają !!!!
Sylvi
Administrator
maniak
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 1999-07-31
Wiadomości: 1865

Skąd: Szczecin / D.G.



« Odpowiedz #11 : Styczeń 14, 2005, 14:19:37 »

Bardzo dobra jest tez Absolut Kurant-co prawda drozsza od Sbieskiego i Bolsa, ale jak ktos ma wiekszy budzet moze wziac ten typ uwage.
Nowy
Zapisane

Agami
forumowicz
***
Offline Offline

Wiadomości: 175

Skąd: Lublin


« Odpowiedz #12 : Styczeń 14, 2005, 14:30:06 »

My nie przewidujemy innego alkoholu, jak ktos nie lubi wódki to nie będzie pił i tyle  Wink Ale oczywiście będzie też szampan na toast. Tylko nawet sie jeszcze nie zastanawialismy ile i jakiej wódki kupić.  Rolling Eyes
Nowy
Zapisane

_MeGGi_
Gość
« Odpowiedz #13 : Styczeń 20, 2005, 13:14:22 »

my planujemy wesele na ok 70-80 osob i raczej kupimy 0,5 litra na osobe, ewentualnie poszukamy takiego miejsca gdzie jak zostanie nam duza nadwyzka aby sie dogadac i moc to zwrocic co nienapoczete zostanie Smiley jesli chodzi o rodzaj alko to moj malzon ostatnio rozsmakowal sie w bolsie,ale pewnie duzo jeszcze tej gorzalki sie rozleje zanim zdecydujemy sie na 100% na jakis rodzaj, no i bedzie jeszcze winko czerwone i biale,no i nie moze zabraknac martini bianco mniam mniam moje ulubione
Nowy
Zapisane
Sylvi
Administrator
maniak
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 1999-07-31
Wiadomości: 1865

Skąd: Szczecin / D.G.



« Odpowiedz #14 : Styczeń 20, 2005, 13:26:14 »

MoOja ciocia z wujkiem przygotowujac sie do organizacji wesela swojego syna urzadzali dla rodziny degustacje alkoholi Pijaki  Wink.
Byl to pretekst do spotkania, a przy okazji goscie smakowali alkohole,ktore wstepnie byly brane pod uwage na weselicho. Pozniej to nie wiem, glosowali czy co  
 Wink
Nowy
Zapisane

merkunek
Chuck Norris
********
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10087

Skąd: Jasło



« Odpowiedz #15 : Styczeń 20, 2005, 14:51:08 »

Jeśli ktoś ma czas i umie, to polecam kupić spirytus i zrobić tzw. przepalankę; albo z tego co wiem można też kupić taką gotową!!! Ma jedną wielką zaletę (oprócz tego że jest dobra) można jej sporo wypić i mimo to obudzić się rano bez kaca!!! Wink
Nowy
Zapisane
asiek
Chuck Norris
********
Offline Offline

Data ślubu: 14.08.2004
Wiadomości: 4157

Skąd: Szczecin



« Odpowiedz #16 : Styczeń 20, 2005, 23:35:03 »

Cytat: "_MeGGi_"
my planujemy wesele na ok 70-80 osob i raczej kupimy 0,5 litra na osobe, ewentualnie poszukamy takiego miejsca gdzie jak zostanie nam duza nadwyzka aby sie dogadac i moc to zwrocic co nienapoczete zostanie Smiley jesli chodzi o rodzaj alko to moj malzon ostatnio rozsmakowal sie w bolsie,ale pewnie duzo jeszcze tej gorzalki sie rozleje zanim zdecydujemy sie na 100% na jakis rodzaj, no i bedzie jeszcze winko czerwone i biale,no i nie moze zabraknac martini bianco mniam mniam moje ulubione


No u nas została i powiem szczerze - że my nie oddaliśmy. Przydała się przy częstych spotkaniach z przyjaciółmi i rodzinką po weselu - na tzw. oglądanie kasety!!!  Cheesy  Drinkuje
Nowy
Zapisane

aniac
entuzjasta
******
Offline Offline

Wiadomości: 611

Skąd: Eindhoven(Holandia)



« Odpowiedz #17 : Styczeń 21, 2005, 07:03:31 »

A czy nasi doswiadczeni malgoznkowie, moga powiedziec ile na ich weselu "poszlo" alkoholu.

Wiem, ze zaklada sie roznie, najczesciej 0.5l na pare lub czasem 1l na pare, w tak w rzeczywistoci ile alkoholu wypili wasi goscie??

To moze byc troche mylne bo to zalezy od gosci jakich mamy, ale pytam tak ogolne., dlatego bo spotkalam sie ostanio z opiniami, ze wcale az taka duzo wodki nie schodzi na przyjeciach weselnych.
Nowy
Zapisane

02.07.2005
Maja
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Wiadomości: 30480

Skąd: nieopodal Jez.Miedwie


bono animo es


« Odpowiedz #18 : Styczeń 21, 2005, 08:08:51 »

U nas poszło baaardzo dużo ale oprócz wesele mieliśmy poprawiny i to prawie do północy.
Na 130 osób dorosłych  Pijaki  poszło ok. 80 litrów+winko  Shocked
Ale zapewniam, że nie było niikogo, kto leżałby pod stołem  Cheesy
My mieliśmy 120 l ale resztę zostawiliśmy, w końcu po ślubie imprezowaliśmy cały tydzień i jeszcze zostało do świąt
Niektórzy się śmiali, że kupiliśmy więcej żeby było na chrzciny  Dzidzia
Nowy
Zapisane

monia
złośliwy skorpionek :)
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Data ślubu: 04.06.2005
Wiadomości: 12250

Skąd:



WWW
« Odpowiedz #19 : Styczeń 21, 2005, 08:18:06 »

Cytat: "Sylwia"
MoOja ciocia z wujkiem przygotowujac sie do organizacji wesela swojego syna urzadzali dla rodziny degustacje alkoholi Pijaki  Wink.
Byl to pretekst do spotkania, a przy okazji goscie smakowali alkohole,ktore wstepnie byly brane pod uwage na weselicho. Pozniej to nie wiem, glosowali czy co  
 Wink


właśnie ja tak zrobiłam z kolegami... impra i testing wody ognistej... sttwierdzili,ze śmierdzi  Confused  malizną  Confused  znaczy się - za mało dostali..  Rolling Eyes


dalej się zastanawiamy nad alkoholem na wesele...
Nowy
Zapisane

przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"
pioteras
uzależniony
*******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Data ślubu: 15.07.2006
Wiadomości: 1211

Skąd: Szczecin


Już jest KUBUŚ... i JULIA też :-)


WWW
« Odpowiedz #20 : Styczeń 21, 2005, 08:35:41 »

Monia - to koledzy nie wiedzieli co to jest degustacja Cheesy
Mi wydaje się że 0,7l na pare w zupełności wystarczy, wiadomo że część pań tylko symbolicznie "zamoczy usta", w razie czego zawsze mozna dowieźć Wink. No i u nas raczej nie będzie to Bols który mi nie odpowiada, coś się wymyśli Smiley
Nowy
Zapisane


Sylvi
Administrator
maniak
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 1999-07-31
Wiadomości: 1865

Skąd: Szczecin / D.G.



« Odpowiedz #21 : Styczeń 21, 2005, 10:37:08 »

Cytat: "monia"
Cytat: "Sylwia"
MoOja ciocia z wujkiem przygotowujac sie do organizacji wesela swojego syna urzadzali dla rodziny degustacje alkoholi Pijaki  Wink.
Byl to pretekst do spotkania, a przy okazji goscie smakowali alkohole,ktore wstepnie byly brane pod uwage na weselicho. Pozniej to nie wiem, glosowali czy co  
 Wink


właśnie ja tak zrobiłam z kolegami... impra i testing wody ognistej... sttwierdzili,ze śmierdzi  Confused  malizną  Confused  znaczy się - za mało dostali..  Rolling Eyes


dalej się zastanawiamy nad alkoholem na wesele...


Koledzy chyba bardziej nastawili sie na impreze niz degustacje  Wink
Nowy
Zapisane

Sylvi
Administrator
maniak
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 1999-07-31
Wiadomości: 1865

Skąd: Szczecin / D.G.



« Odpowiedz #22 : Styczeń 21, 2005, 10:44:30 »

Cytat: "aniac"
A czy nasi doswiadczeni malgoznkowie, moga powiedziec ile na ich weselu "poszlo" alkoholu.

Wiem, ze zaklada sie roznie, najczesciej 0.5l na pare lub czasem 1l na pare, w tak w rzeczywistoci ile alkoholu wypili wasi goscie??

To moze byc troche mylne bo to zalezy od gosci jakich mamy, ale pytam tak ogolne., dlatego bo spotkalam sie ostanio z opiniami, ze wcale az taka duzo wodki nie schodzi na przyjeciach weselnych.


Okazuje sie po raz kolejny,ze pamiec jest bardzo ulotna... Rolling Eyes  nie pamietam dokladnie ile poszlo alkoholu u nas.Wiem natomiast,ze poszlo duzo mniej,niz zakladalismy.
Nasi goscie byli w 90% przyjezdni, na drugi dzien ruszali w trasy powrotne,wiec nie bylo mowy o szalenstwach alkoholowych.
Poza tym w dniu naszego slubu bylo bardzo cieplo -lipiec (pogoda ma ogromny wplyw na spozycie alkoholu).

Jeszcze jedna sprawa - jezeli organizujeci wesele w restauracjach dobrze jest umowic sie z restauratorem na oddanie nie otwartych butelek i odliczenie ich od calosci kosztow restauracyjnych (pod warunkiem,ze nabywa sie alkohol w lokalu).
Nowy
Zapisane

Agnieszka
Chuck Norris
********
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 20.08.2005
Wiadomości: 3077

Skąd: szczecin



« Odpowiedz #23 : Styczeń 25, 2005, 19:23:43 »

Witam,
Jestem tutaj na tym forum pierwszy raz i wszystkich gorąco pozdrawiam...
Mam pytanie, gdzie najlepiej jest kupić wódkę?A może wiecie jakie ceny obowiązują dla nowożeńców?
Pozdrowionka, pa Smileyhttp://
[/quote]

http://www.TickerFactory.com/ezt/d/4;10000;115/st/20050920/e/our+wedding/dt/7/k/d169/event.pngZobaczymy czy mój obrazek wyjdzie :)
Nowy
Zapisane



Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę,ja o Twoje zdrowie najgoręcej proszę.Ja jestem przy Tobie od pierwszego grama,Tyś mój świat cały,a ja...Twoja mama..
asiek
Chuck Norris
********
Offline Offline

Data ślubu: 14.08.2004
Wiadomości: 4157

Skąd: Szczecin



« Odpowiedz #24 : Styczeń 25, 2005, 21:03:02 »

Zobaczcie w Polmosie, bo tam dają upusty przy zakupie powyżej 100 butelek. Ale nie należy do tanich sklepów. Czasami ten sam alkohol kosztuje mniej w innych sklepach, np. w Lidlu lub w Netto.

My kupowaliśmy w Polmosie właśnie. Cheesy
Nowy
Zapisane

aniac
entuzjasta
******
Offline Offline

Wiadomości: 611

Skąd: Eindhoven(Holandia)



« Odpowiedz #25 : Styczeń 26, 2005, 09:25:26 »

majac karte rabatowa e-wesele dostajesz 7% znizki w hurtowni DAKO na ulCukrowej (w strone przeclawia przed torami kolejowymi w tych garazach), ale bylam tam i mimo znizki alkohol byl tanszy np w selgrosie.

jestesmy zli na siebie bo nie kupilismy wodki przed nowym rokiem, a teraz niestety ceny poszly w gore.
naszczescie musimy kupic ok 50-60 butelek wiec nie bedzie to taka wielka roznica.
Nowy
Zapisane

02.07.2005
pioteras
uzależniony
*******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Data ślubu: 15.07.2006
Wiadomości: 1211

Skąd: Szczecin


Już jest KUBUŚ... i JULIA też :-)


WWW
« Odpowiedz #26 : Styczeń 27, 2005, 08:32:35 »

Kurcze, czas i paliwo stracone na poszukiwania tańszego alkoholu wyrównają chyba oszczędność niestety, sam nie wiem czy jeździć i szukać czy w pierwszym tzw. "tanim" sklepie kupić.  
Nowy
Zapisane


aniac
entuzjasta
******
Offline Offline

Wiadomości: 611

Skąd: Eindhoven(Holandia)



« Odpowiedz #27 : Styczeń 27, 2005, 08:36:17 »

mysle, ze jesli nie jest sie zdecydowanym na konkretna marke, tylko cena decyduje, mozna poczekac na promocje.

moja znajoma tak wlasnie zrobila, w biedronece byla duzo promocja bolsa i wtedy kupila!
Nowy
Zapisane

02.07.2005
mbak
nowicjusz
*
Offline Offline

Wiadomości: 11

Skąd:


« Odpowiedz #28 : Styczeń 28, 2005, 07:37:23 »

Ludzie jestem tu pierwszy raz i rozpacz mnie ogarnia. Te wszystkie bolsy, smirnofy, absoluty, finlandie to są dobre tylko na pokaz. Polmos Białystok to tam gdzie robią żubruwkę, dębową, pałacową to jest to. Chociaż mój typ na wesele to Pan Tadeusz.
Nowy
Zapisane
Maja
Global Moderator
Chuck Norris
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Wiadomości: 30480

Skąd: nieopodal Jez.Miedwie


bono animo es


« Odpowiedz #29 : Styczeń 28, 2005, 07:54:33 »

Hmm rodzaj wódki to kwestia gustu (amaku) i każdy albo wybiera to co lubi albo to co jes tanie

Tego drugiego nie polecam bo lubi sie nie sprawdzać  Confused

U mojej psiapsiółki na weselu była taka tania wódencja (teściowie się uparli, ze oni kupią alkohol  Sad ) i niewiele tej wódki poszło - na weselu  Shocked bo nie dało się jej pić a poza tym było tak okropnie gorąco na sali, że wódka robiła się ciepła  Mad , co sprytniejsi wrzucali sobie kostki lodu do kieliszków  Pijaki
Nowy
Zapisane

Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 18   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2007, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Nasza strona używa ciasteczek w celu umożliwienia poprawnego funkcjonowania. Kliknij tutaj po więcej informacji. Zamknij [X]